Sofia Mirjamsdotter - also known as mymlan

Det bästa med Twitter

In Allmänt on 18 april, 2010 at 20:56

I fredags hade jag workshop med Mittnytt. Jag tänkte visa hur Twitter funkar och ställde frågan till mina followers om vad som är det bästa med Twitter. Sedan dog nätet, så jag kunde tyvärr inte visa alla de fantastiska svaren.
Men jag publicerar dem här istället, skärmdumpat rakt av:








  1. [...] kort om replies, en funktion som många inte har riktigt koll på hur den fungerar. Och så har jag samlat ett gäng svar på frågan om vad som är det bästa med Twitter. Läs, och registrera ett konto om du inte redan gjort [...]

  2. [...] Det bästa med Twitter « Sofia Mirjamsdotter Publicerad: April 30, 2010 Från: mirjamsdotter.wordpress.com Ingen kunde sagt det bättre själv. Precis så är det. [...]

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

