Sofia Mirjamsdotter - also known as mymlan

Bloggat

In Bloggat on 20 mars, 2010 at 17:02

Jag har skrivit mediedagbok för en dag. Funderar på att göra det lite mer seriöst, och faktiskt klocka tid och notera varje enskild artikel jag läser, varje filmsnutt jag ser och ljud jag konsumerar.

På 365saker har jag skrivit en postning om hur man kommer igång med Twitter.

Och på SSBD har jag skrivit ett öppet brev till Journalistförbundets styrelse, som också fått ett svar.

Jag har också bloggat om förhållandet mellan SJF och arbetsgivarna.

Kommentera

